... pre Vás. Ste náš klient?
Poznať svojho klienta je pre nás základ úspechu...
... nech náš klient vie čo chce a vie ako ... nech náš klient vie čo chce ale nevie ako ... nech náš klient nevie čo chce ...
...berieme to osobne
Poznať svojho klienta je pre nás základ úspechu...
... nech náš klient vie čo chce a vie ako ... nech náš klient vie čo chce ale nevie ako ... nech náš klient nevie čo chce ...
...berieme to osobne
Prečo klesá miera odozvy zo strany spotrebiteľov?
Trh je presýtený v rámci komunikácie na spotrebiteľa, ak všetci používame to isté, tak je nevyhnutné zmeniť naše myslenie. V dobe, kedy sa výrobky stále viac podobajú, kedy väčšina značiek cieli na spotrebiteľov v produktívnom veku, V dobe kedy sa ešte stále mnohí zadávatelia uchyľujú k nástrojom z 80-tych rokov, je výnimočnosť nevyhnutná.